Vind hier het antwoord op jouw vraag

Heb je een vraag over de zorg voor je dier, onze werkwijze of praktische zaken zoals openingstijden en spoedgevallen? Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. We hebben de informatie overzichtelijk voor je op een rij gezet, zodat je snel vindt wat je zoekt. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Home / Over ons / Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Hoe word ik klant?

    U bent van harte welkom bij onze praktijk! Wilt u een afspraak maken? Dit kunt u telefonisch of online doen, of u kunt langs komen aan de balie. Onze paraveterinairen staan u graag te woord als u meer informatie wilt of vragen heeft over onze praktijk.

  • Hoe maak ik een afspraak?

    Een afspraak maken voor uw huisdier kan eenvoudig online of telefonisch, dit geldt voor al onze lokaties. Via onze website kunt u hier klikken of kunt u gaan naar de link van "maak een afspraak". Tijdens onze openingstijden kan een afspraak maken ook telefonisch of aan de balie. 

  • Wat zijn de openingstijden van de praktijken?

    Klik hier voor een actueel overzicht van onze openingstijden per locatie.

  • Wanneer er iets met mijn dier is, kan ik dan gewoon binnenlopen?

    Wij nemen graag de tijd voor elke patiënt en streven naar persoonlijke zorg. Om dit te kunnen waarborgen werken wij uitsluitend op afspraak. Er zijn geen open inloopspreekuren. Zo voorkomen we lange wachttijden en kunnen we elk dier de aandacht geven. 

  • Op welke manieren kan ik afrekenen?

    U kunt bij ons betalen per pin of contant. Betalen met creditcard is niet mogelijk.

  • Is er een telefonisch spreekuur?

    Heeft u een vraag over de gezondheid van uw dier, twijfelt u of een bezoek aan de praktijk nodig is of wilt u iets bespreken met één van onze dierenartsen? Maak dan gebruik van ons telefonisch spreekuur. Het telefonisch spreekuur is van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 08:30 uur. U kunt hiervoor ons standaard telefoonnummer bellen: 013-5283535.

     

     

  • Kan ik altijd bij dezelfde dierenarts terecht?

    Bij DCO staat persoonlijke zorg voorop: ''Elk dier z'n eigen arts''. Daarom mag u bij het maken van een afspraak altijd aangeven bij welke dierenarts u het liefst komt. Wij doen ons uiterste best om hiermee rekening te houden. Of het nu gaat om een routinecontrole, een vervolgafspraak of een specifieke behandeling - uw voorkeur is voor ons belangrijk. Houd er wel rekening mee dat dit niet altijd mogelijk is tijdens vakantieperiodes of spoeddiensten. In zulke gevallen geven wij dit altijd aan en wordt uw dier uiteraard geholpen door een ervaren collega uit ons team. 

  • Kan de dierenarts ook bij ons thuis komen?

    In sommige situaties is het prettiger om uw dier in de eigen, vertrouwde omgeving te laten behandelen. Daarom biedt DCO de mogelijkheid voor een huisbezoek door de dierenarts. Dit kan bijvoorbeeld passend zijn wanneer vervoer lastig is, bij pasgeboren pups of kittens, of bij een euthanasie. Vooral bij dit laatste wordt regelmatig gekozen voor een huisbezoek. Wij nemen daarbij alle tijd en begeleiden dit moment met respect en zorg.

    Wilt u een huisbezoek plannen of bespreken of dit in uw situatie mogelijk is? Neem dan gerust contact met ons op. Wij denken met u mee en bekijken samen wat het beste is voor u en uw dier.

Laat iets van je horen

Wij helpen je graag!

Contact

info@dierenartsenoisterwijk.nl
013 528 35 35

Let op, uitsluitend op afspraak.

Laatste Nieuws

Hier houden we je graag op de hoogte van het laatste nieuws uit onze praktijk, handige tips voor de gezondheid van je dier, seizoensgebonden adviezen en belangrijke updates over onze diensten.

© Copyright DCO 2025 | Algemene Voorwaarden | Webdesign by DOCK-14
 Diersoorten
 Nieuws
 Over ons
 Contact